
18 қараша күні Запорожье ауылдық модельді кітапханасында «Мамандықтар әлемі» танымдық сағаты өтті.
Бағдарлама Жұмысшы мамандықтар жылына орай ұйымдастырылып, балалардың еңбек маңыздылығы мен әртүрлі сала мамандарының рөлі туралы түсінігін кеңейтуді мақсат етті.
Кездесудің басында кітапханашы жұмысшы мамандықтарының мәні мен олардың қоғам үшін қаншалықты маңызды екенін түсіндірді. Балалар талқылауға және викторинаға белсенді қатысып, өздеріне таныс мамандықтарды еске түсірді, қысқа пікірлер айтты және әр мамандықтың өзінше бірегей екенін атап өтті.
Ерекше қызығушылық балалардың болашақ жоспарлары туралы ой бөліскен сәтінде байқалды: кім болғысы келетінін, таңдаған іс үшін қандай қасиеттер қажет екенін және қай бағыттың өздеріне жақынырақ екенін талқылады. Сондай-ақ ата-аналарының қай салаларда еңбек ететіні және отбасында қандай жұмысшы мамандықтар бар екені де сөз болды.
Көрнекілік мақсатында түрлі жұмысшы мамандықтарымен, олардың ерекшеліктерімен және қазіргі өмірдегі маңыздылығымен таныстыратын презентация көрсетілді. Бұл балаларға еңбек әлемінің алуан түрлілігін тереңірек түсінуге және онда әр адамның өз орнын таба алатынын сезінуге мүмкіндік берді.
Іс-шара мазмұнды әрі қызғылықты өтті, балаларға мамандықтар әлемін әрі қарай зерттеуге деген ынта мен еңбек адамдарына деген құрмет дарытты.18 ноября в Запорожской сельской модельной библиотеке состоялся познавательный час «Мир профессий»
Программа была приурочена к Году рабочих профессий и направлена на расширение представлений детей о значении труда и роли специалистов разных направлений.
В начале встречи библиотекарь рассказала о том, что включает в себя понятие рабочие профессии и чем они важны для общества. Ребята приняли активное участие в обсуждении и викторине: вспоминали уже знакомые профессии, давали свои небольшие комментарии и делились мнением, почему каждая из них по-своему уникальна.
Особый интерес вызвал момент, когда дети начали рассуждать о собственных будущих планах: кем хотят стать, какие качества считают важными для выбранной деятельности и какие направления им ближе. Обсудили также, кем работают их родители и какие трудовые профессии представлены в семьях.
Для наглядности была показана